Jumat, 03 Juni 2016

Jadwal Imsakiyah Hongkong 2016

Jadwal Imsakiyah Hongkong 2016 - Selasa malam terakhir saya berada di transit di Lapangan Terbang Antarabangsa Hong Kong dalam perjalanan ke Wuhan, China. Di sana saya mengikuti Simposium Asia Pertama pada Laser Induced Breakdown Spektroskopi (ASLIBS) pada 2015, satu simposium pakar, penyelidik, usahawan, dan peminat teknik spektroskopi laser yang disebabkan plasma.

Para peserta Jadwal Imsakiyah Hongkong 2016 datang dari negara-negara maju di Asia, iaitu Jepun, Korea, Iran, dan China. Saya adalah satu-satunya peserta dari Hong kong Indonesia.Bandara sangat besar dan megah. Berada tepat di persisiran Chep Lap Kok pulau dikelilingi oleh panorama dan bangunan pencakar langit bangunan yang sangat cantik.

Memandangkan waktu Maghrib berakhir, saya bergegas untuk mencari tempat untuk solat. Walau bagaimanapun, memandangkan lapangan terbang Hong Kong adalah sangat luas dan panjang, dan begitu ramai orang berlegar-legar di sekitar, terutamanya Jadwal Imsakiyah Hongkong 2016 ini pengalaman pertama untuk transit di lapangan terbang Hong Kong, saya akhirnya mengambil keputusan untuk meminta kakitangan lapangan terbang jika ada tempat shalat di Lapangan Terbang Hong Kong . Alhamdulillah, ternyata ada.

Jadwal selengkapnya : http://www.sejutapost.com/2016/06/jadwal-imsakiyah-hongkong-2016.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar